čtvrtek 17. července 2014

Moje první lekce Pole dance

Vrátila jsem se nadšená a se zápalem, že v tomhle úžasném sportu, který propojuje, tanec, akrobacii, gymnastiku, balet a ženskou smyslnost budu pokračovat.

Zaujalo mě několik věcí, které je fajn znát před tím, než na lekci jdete:
1)      Tyč se je otáčecí, původně jsem si myslela, že je pevná a nehýbe se.
2)      Nejvhodnější oblečení je Evino roucho, takže se tanečnice Pole dance snaží o co nejmenší množství látky. Zjistila jsem tedy, že Adidas tříčtvrťáky jsou nevyhovující a hned po lekci jsem si běžela koupit pohodlné krátké šortky.
3)      Tančí se bosky, což mi v určitých momentech a otáčkách bylo nepříjemné, protože kůže na chodidlech na to ještě není zvyklá, proto klidně doporučuji i piškoty (dají se sehnat všude, já mámty moje z Helleru http://www.hellerdance.cz/) , krom toho se dají sehnat i výborné návleky, které obepínají jen plosky nohou a nárty, jsou z kůže, takže nekloužou (http://www.tanecnityce.cz/ najdete je v sekci Obchod → Rukavice/Návleky)
4)      A nakonec, i přes fyzickou náročnost jsem se přesvědčila o tom, že tančit Pole dance může úplně každý J

Kde že jsem to vlastně byla?
Sháněla jsem časově i místně nejbližší kurz.  A když jsem se dozvěděla, že studio Destiny má pobočku i na Andělu, neváhala jsem a zaregistrovala se na kurz Beginners1. Výběru studia rozhodně nelituji, ba naopak, lektorka i prostory mě příjemně překvapily, i když mi chvíli trvalo, než jsem studio našla, a to ne vinnou svého orientačního nesmyslu, ale studio je skutečně špatně označené a v nebezpečně vypadajícím podchodu, jinak jen samá pochvala. Těším se na další lekci.




Žádné komentáře:

Okomentovat