úterý 5. srpna 2014

Moje první lekce Chair Dance

Na lekci jsem vlastní vinou dorazila o pět minut později a než jsem se převlékla a našla gumičku, uběhlo dalších pět minut, takže holky už měli rozjetou část sestavy, kterou jsem se narychlo musela doučovat. Neměla jsem s tím však problém.
Hodina uběhla tak rychle, že jsem to ani nestačila vypozorovat, tak mě lekce nadchla, že jsem byla ponořená jen do tance. Naše cvičitelka Lucka ze studia Destiny Pole Dance nás krok po kroku naučila krásnou sestavu, kterou můžete shlédnout ve videu ;-). (moje maličkost vpředu v růžovém tílku)

Lektorka asi moje nadšení vycítila, protože i přesto, že to byla moje první hodina Chair Dance v životě, mi nabídla, ať s nimi za 10 dní vystupuji na večírku studia Destiny. Protože jsem blázen do tance, samozřejmě jsem na to kývla, takže už jsem natěšená na 16.8. až oblékneme sexy oblečky a zase si zatrsáme.

Žádné komentáře:

Okomentovat